Alman otomobil markası BMW, daha Cenevre'sini bekleyemeden 4 GranCoupe'yi göstermeye başladı. BMW 3 Serisi GranTurismo'ya göre biraz daha uzun ve biraz daha alçak olan 4 GC, Audi A5 SportBack ile Volkswagen CC'ye kafa tutmak istiyor. Yakında bakıldığında ise üçüncü yanal camları daha iri gözüküyor.
Boyutlara geldiğimizde; 4638 mm uzunluğa, 1825 mm genişliğe ve 2810 mm dingil mesafesine sahip. Henüz yüksekliği belli olmayan 4 GC, standart olarak 480 litrelik bagaj hacmi sunuyor. Elbette işiniz varsa da arka koltukları zeminde yok edebiliyorsunuz.
Diğer haberlere göre 3 Serisi Sedan'dan biraz daha uzun dingil aralığına sahip olması planlanan 4 GC'nın tam detayları yakın zamanda açıklanacak. Ancak ilk önce motor seçenekleri kısıtlı olarak satışa sunulacak. 4 GC'nin motor seçenekleri zamanla genişletilecek. Bunlar, Amerika’daki benzinli seçeneklerden biri 428i, 2 litrelik sıralı 4 silindirli turbo üniteden 240 HP (Avrupa’da 245 HP) güç ile 345 NM tork üretirken hem Arkadan İtiş, hem de xDrive aktarma sistemi sunulacak. Diğer seçenek olan 435i, 3 litrelik sıralı 6 silindirli turbo benzinli üniteden 300 HP (Avrupa’da 306 HP) güç ile 408 NM tork üretirken yalnızca Arkadan İtiş sistemiyle yetinecek. 428i, sıfırdan yüze 5.7 saniyede kalkarken; 435i ise, sıfırdan yüze 4.9 saniyede kalkıyor. 428i Kuzey Amerika’da 41,225 Dolar’dan (xDrive aktarmalısı 42,225 Dolar) başlayacak iken, 435i ise 46,725 Dolar’dan başlayacak. BMW 428i ile 435i GC, 2014′ün yaz aylarında Kuzey Amerika yollarına çıkıyor.
Diğer haberlere göre 3 Serisi Sedan'dan biraz daha uzun dingil aralığına sahip olması planlanan 4 GC'nın tam detayları yakın zamanda açıklanacak. Ancak ilk önce motor seçenekleri kısıtlı olarak satışa sunulacak. 4 GC'nin motor seçenekleri zamanla genişletilecek. Bunlar, Amerika’daki benzinli seçeneklerden biri 428i, 2 litrelik sıralı 4 silindirli turbo üniteden 240 HP (Avrupa’da 245 HP) güç ile 345 NM tork üretirken hem Arkadan İtiş, hem de xDrive aktarma sistemi sunulacak. Diğer seçenek olan 435i, 3 litrelik sıralı 6 silindirli turbo benzinli üniteden 300 HP (Avrupa’da 306 HP) güç ile 408 NM tork üretirken yalnızca Arkadan İtiş sistemiyle yetinecek. 428i, sıfırdan yüze 5.7 saniyede kalkarken; 435i ise, sıfırdan yüze 4.9 saniyede kalkıyor. 428i Kuzey Amerika’da 41,225 Dolar’dan (xDrive aktarmalısı 42,225 Dolar) başlayacak iken, 435i ise 46,725 Dolar’dan başlayacak. BMW 428i ile 435i GC, 2014′ün yaz aylarında Kuzey Amerika yollarına çıkıyor.
Avrupa versiyonuna geldiğimizde ise, Amerika’daki modellere ek olarak (Yani 428i ile 435i modeli de Avrupa'da sunulacak) bir adet 2 litrelik sıralı 4 silindirli benzinli ünite ile iki adet de 2 litrelik sıralı 4 silindirli dizel üniteler yer alacak. 418d 143 HP güç ve 420i ile 420d 184 HP güç üretecek. 420i, 418d ve 420d’nin vites seçeneklerinde 6 ileri manuel vites standart olarak sunulacak iken, 8 ileri otomatik şanzıman opsiyonel olarak sunulacak.
"BMW 4 GC'yi beğenir miyim bilmiyorum... Aslında ya üçüncü yanal camları küçük olarak tasarlansaydı, ya da üçüncü yanal camları hiç olmasaydı; belki de beğenebilirdim."
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder